duminică, 26 februarie 2012

John Grisham - Ultimul Jurat

Despre carte:

Sursa: www.libris.ro
In 1970, The Ford County Times, unul dintre ziarele mai "colorate" din Mississippi a dat faliment. Spre surprinderea si consternarea multora, ziarul a fost preluat de Willie Traynor, un tanar in varsta de douazeci si trei de ani care a abandonat colegiul. Viitorul ziarului parea extrem de cenusiu, pana in ziua in care o tanara mama a fost violata cu salbaticie si apoi ucisa de un membru al renumitei famili Padgitt. Ucigasul, Danny Padgitt, a fost judecat si condamnat la inchisoare pe viata, in urma unui proces dramatic. Insa noua ani mai tarziu, Danny Padgitt a fost eliberat conditionat. S-a intors la Ford County si, deodata juratii care l-au condamnat au inceput sa fie ucisi...

Parerea mea:

Inca o carte a lui Grisham pentru care am numai cuvinte de lauda. Am inceput aceasta carte cu mult timp in urma, insa nu am reusit sa o termin datorita lipsei de timp...asta pana saptamana trecuta. Mi-a placut foarte mult, iar sfarsitul a fost surprinzator. Un lucru nu l-am inteles dupa ce am terminat cartea, si anume, de ce se numeste Ultimul Jurat? Nu toti juratii din procesul descris vor muri. Insa....(:D) aseara am reusit in sfarsit sa inteleg titlul cartii. A fost reactie cu intarziere. Nu va dezvalui acest lucru, pentru ca o sa stric surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu