duminică, 26 februarie 2012

John Grisham - Omul care aduce ploaia

Despre carte:


Baylor, un tanar absolvent al Facultatii de Drept, primeste o lovitura dura de la viata, caci firma unde ar fi trebuit sa lucreze imediat dupa absolvire este inghitita de o superfirma de avocati care nu mai are nevoie de serviciile sale. Este silit astfel sa se angajeze la o firma de periferie, implicata in afaceri murdare. Aceasta detine insa un atu important: a fost angajata de o familie ce da in judecata o mare companie de asigurari care a refuzat sa plateasca o polita intr-un caz de leucemie.

Parerea mea:

Aceasta a fost prima care m-a adus in contact cu Grisham, in perioada liceului. Sunt multi ani de atunci, insa si acum imi aduc aminte cu am "absorbit" paginile in numai 3 zile, cum imi parea rau ca am citit-o prea repede si ca as fi vrut sa nu aiba sfarsit.
Un personaj memorabil pentru mine din aceasta carte, ramane Domnisoara Birdie Birdsong, pe care autorul o descrie cu atat de mult umor.
Cautand mai mult informatii pe Google, am descoperit ca s-a facut un film dupa aceasta (era de asteptat). :)

http://www.imdb.com/title/tt0119978/

2 comentarii:

  1. Cre'că după toate cărţile lui s-au făcut filme. Sunt uşor de transcris în scenarii, datorită ritmului viu şi naturaleţii personajelor.

    Mi-ai amintit de un film revăzut recent la un post tv: "Ultimul jurat". Personajul principal a fost interpretat foarte bine de Demi More

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Da, asa e! Probabil dupa toate cartile scrise de el s-au facut filme.

    Am citit si Ultimul Jurat ;) E postarea de dinainte de aceasta, insa cred ca nu ai vazut-o, deoarece le-am pus pe amandoua in aceeasi zi. Faina carte!

    RăspundețiȘtergere